سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کلی لول ترانسمیتر اندرس هاوزر

لول ترانسمیتر اندرس هاوزر یا این که لول ترانسمیتر ابزاری میباشد که قادر است سطح یک مایع یا این که سیال را با دقت به یک نقطه استاندارد اندازه گیری نماید.

طرز اندازه گیری سطح سیال در مخزن ها و در وضعیت متفاوت با یکدیگر مختلف میباشد. به همین عامل میباشد که ما با سبک های متفاوتی از این دستگاه ها مواجه هستیم و هرکدام از آنان یک تعیین استاندارد برای یک قسمت خاص محسوب میگردند.

معرفی کردن همگی سبک ها و جزئیات آن‌ها مشقت بار و مجال‌بر میباشد، البته به‌دنبال همت خوا هیم کرد که مکانیزم اساسی اندازه گیری سطح در‌این ابزارها را معرفی کنیم:

ترانسمیتر سطح راداری اندرس هاوزر

مبنای کوشش این مجموعه از لول ترانسمیتر اندرس هاوزر بر مبنای ارسال فرکانس رادیویی به درون مخزن میباشد.

در این‌شیوه ترانسمیتر بالای مخزن نصب می گردد و موج رادیویی به باطن مخزن می فرستد.

با بررسی سرعت رفت و بازگشت فرکانس رادیویی در درون مخزن و مجال ارسال و رجوع آنان می اقتدار سطح مایع را اندازه گیری کرد.

سطح سنج التراسونیک کرونه

سطح سنج لول سوئیچ کوبولد

ترانسمیتر سطح هیدرواستاتیک اندرس هاوزر

این مجموعه از ترانسمیترها بیشتر راجع به سیالاتی به شغل برده میگردد که قابلیت و امکان هیدرواستاتیک دارا‌هستند

هم درخصوص مایعات و هم در زمینه ی جامدات پودری به شغل گرفته میگردد.

تغییر و تحول فشار و تغییر تحول شرایط سیال با اعتنا به موقعیت هیدرواستاتیک آن ها یکی فاکتورهایی میباشد که درین ترانسمیتر ها اندازه گیری میشود.

مکانیزم کارایی لول ترانسمیتر اندرس هاوزر

همان طور که در مدلهای متعدد چشم اید، ترانسمیتر سطح اندرس هاوزر دارنده دو قسمت میباشد که یک قسمت آن برای ارسال و اخذ نتیجه ها و یک بخش هم تحت عنوان آنالیزور استعمال می‌شود.

مثلا، در ترانسمیتر التراسونیک، خویش ترانسمیتر روی مخزن شغل گذارده می گردد و یک شی گیرنده در درون مخزن قرار داده می‌گردد.

در بعضی موردها هم نیازی به به کار گیری از شی وجود ندارد و سطح خویش سیال تحت عنوان رفلکس دهنده امواج التراسونیک فعالیت می‌نماید.

اما سبک های دیرین خیس از این ترانسمیترها هم وجود داراست که ترانسمیتر به صورت بدون واسطه به یک طناب معلق می‌شود که تغییر و تحول سطح سیال نسبت بدین ترانسمیتر اندازه گیری می‌گردد.